Delegació a la Catalunya Central

Taulell d'informació de l'OAC a la Catalunya Central

L'Oficina d'Atenció Ciutadana a la Catalunya Central gestiona 878 tràmits en les primeres dues setmanes

query_builder   10 maig 2024 17:14

event_note Nota de premsa

L'Oficina d'Atenció Ciutadana a la Catalunya Central gestiona 878 tràmits en les primeres dues setmanes

La nova Oficina d’Atenció Ciutadana integrada de la Generalitat a la Catalunya Central ha cursat 878 tràmits en les dues setmanes (nou dies hàbils) que porta funcionant. Això representa una mitjana de 97 tràmits al dia.


Dins de l'extens catàleg de tràmits que s'hi poden fer, les gestions més sol·licitades aquests primers dies són sobre temàtiques de serveis socials, d'estrangeria, d'educació i del certificat digital.


L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) integrada de la Generalitat a la Catalunya Central facilita l'accés als serveis públics de manera presencial a la població d’aquesta vegueria, ja que atèn i informa sobre tots els tràmits de la Generalitat. L’OAC està oberta de dilluns a divendres, de 9 del matí a 5 de la tarda, i es troba situada a la plaça del Salt, número 2, de Manresa. Tot i no ser imprescindible, és recomanable demanar tanda, o bé telefònicament al 012 o bé pel web gencat.cat .


L’objectiu de les OAC integrades és oferir, en un únic espai, l’accés a la informació i l’acompliment de qualsevol tràmit. Igualment, en aquestes oficines s’hi ha de prestar l’assistència i el suport a les persones en l’accés als serveis digitals pels diferents canals.

1  

Imatges

Taulell d'informació de l'OAC a la Catalunya Central

Taulell d'informació de l'OAC a la Catalunya Central 2879112

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia