Agenda

12:30|Roda de premsa posterior a la reunió del Govern. Palau de la Generalitat (entrada pel c. Sant Sever)|Barcelona (Barcelonès)

El president de la Generalitat, Quim Torra, acompanyat del vicepresident del Govern i conseller d’Economia i Hisenda, Pere Aragonès, compareixerà en roda de premsa després de la reunió del Govern.

INDICACIONS PER ASSISTIR A LA RODA DE PREMSA

  • No es permetrà l’accés a les càmeres de televisió, TV3 donarà senyal institucional de la compareixença i penjarà el senyal a Collserola, FORTA i a l’FTP intercanvis.tv3.cat. Per a qualsevol dubte, cal posar-se en contacte amb producció de TV3 (93 499 96 00).
  • Per tal de poder mantenir les distàncies de seguretat, l’aforament serà limitat. A la sala de premsa hi podrà haver 5 redactors i a l’auditori 10. L’accés serà per ordre d’arribada.
  • Les ràdios podran ocupar els seus espais a les cabines. No hi pot haver més d’una persona per cabina.
  • Se subministraran les fotos de la roda de premsa.
  • Pel que fa als fotògrafs, podran entrar de dos en dos al llarg de l'estona que duri la roda de premsa.
  • L’entrada dels periodistes serà per la porta del carrer Sant Sever.
  • Els periodistes que no tinguin acreditació del Palau, caldrà que enviïn un correu a president@gencat.catdes d’una adreça corporativa, sol·licitant poder assistir a la roda de premsa.
  • Caldrà venir amb temps, almenys mitja hora abans per acreditar-se, atès que el seguiment del protocol de mesures de protecció previst pot alentir el procés d’entrada.
  • La roda de premsa s’emetrà per xarxes del @govern i a través de la plataforma Watchity es podrà recuperar la compareixença íntegra. Hi podreu accedir a través:

 

MESURES DE PROTECCIÓ I PREVENCIÓ

  • És obligatori l’ús de mascareta per poder entrar a Palau i caldrà portar-la durant tota la roda de premsa.
  • Es prendrà la temperatura a tothom que entri a Palau.
  • Hi haurà gel hidroalcohòlic a l’entrada del Palau i a les taules de la sala de premsa.
  • Es prega mantenir les distàncies de seguretat.