La consellera d'Economia i Finances, Alícia Romero, participarà en la reunió de la Comissió del Centenari de l'Exposició Internacional de 1929, i en la presentació dels projectes guanyadors del concurs arquitectònic del recinte de Montjuïc.
La consellera d'Economia i Finances, Alícia Romero, participarà en la reunió de la Comissió del Centenari de l'Exposició Internacional de 1929.
La consellera d'Economia i Finances, Alícia Romero, participarà en la roda de premsa per informar de l'evolució dels treballs de la Comissió del Centenari de l'Exposició Internacional de 1929 i la presentació de les propostes guanyadores del Concurs arquitectònic convocat per a la primera fase de renovació del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona.