- L’objectiu de la publicació és oferir pautes i recursos als centres educatius per a l’elaboració de projectes coeducatius
- Juntament amb la guia es distribuirà una fitxa lingüística amb “receptes” per visibilitzar les dones en l’àmbit de l’educació
L’Institut Català de les Dones, adscrit al Departament d’Acció Social i Ciutadania, conjuntament amb el Departament d’Educació, presenten demà la “Guia de coeducació per als centres educatius: pautes de reflexió i recursos per a l’elaboració d’un projecte de centre” amb l’objectiu d’oferir pautes i recursos als centres educatius per a l’elaboració de projectes coeducatius.
Juntament amb aquest llibre es distribuirà una fitxa lingüística realitzada per la filòloga Eulàlia Lledó sota el títol “Receptes per visibilitzar les dones en l’àmbit de l’educació” amb recomanacions pràctiques per evitar el sexisme a la llengua en aquest sector.
L'acte serà presidit per la presidenta de l’Institut Català de les Dones, Marta Selva. També hi participaran la directora general d'Atenció a la Comunitat Educativa del Departament d'Educació, Isabel Darder, i les autores del llibre.
Coeducar significa superar les relacions de poder que supediten un sexe a l’altre, incorporar en igualtat de condicions les realitats i la història de les dones i dels homes per poder actuar en igualtat, i reconèixer alhora les diferències pròpies de cada sexe.