La consellera d’Ensenyament, Irene Rigau, inaugurarà diumenge l’escola Rocalba de Sant Feliu de Pallerols, conjuntament amb l’alcalde del municipi, Joan Casas. L’acte d’inauguració tindrà lloc a partir de les 10:30 del matí. Acompanyaran a la consellera el delegat del Govern a Girona, Eudald Casadesús; el director general de Centres Públics del Departament d'Ensenyament, Antoni Llobet; i el director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Girona, Albert Bayot.
La consellera descobrirà una placa commemorativa de les obres de remodelació i ampliació del centre, i posteriorment en visitarà les instal·lacions. Després dels parlaments oficials, hi haurà una interpretació musical a càrrec de l’alumnat de l’escola.
L’escola Rocalba és un centre d’una línia amb una matrícula de 147 alumnes. L’actuació ha consistit en una ampliació de 1.577 metres quadrats i una adequació de 1.021 metres quadrats. Les obres es van acabar el mes d’agost i l’alumnat i professorat va poder ocupar el nou centre a partir de l’1 de setembre.
L’ampliació ha permès disposar al centre de 3 aules d’infantil, psicomotricitat, aula de petits grups, aula de tutoria, gimnàs i vestidors, sala de professors, 3 aules de primària i aula de plàstica. Pel que fa a l’adequació, s’han millorat 3 aules de primària, l’aula d’informàtica, de música, l’aula de petits grups, la cuina-menjador, la zona d’administració i la biblioteca.
Pel que fa al seu projecte educatiu, entre d’altres, destaca la tasca que duen a terme amb el casal de gent gran i el centre de dia. Amb la gent gran del casal treballen conjuntament l’hort de l’escola i també ho fan per Sant Jordi organitzant els Jocs Florals.