La Direcció General de Comerç impulsa aquesta iniciativa amb l’objectiu de fomentar entre les pimes catalanes la introducció de criteris de disseny en els seus establiments com a instrument generador de valor afegit.
 
Acompanyada del director dels serveis territorials del Departament d’Innovació, Universitats i Empresa a Tarragona, Àngel Xifré, la directora presentarà aquesta iniciativa itinerant que consta de l’exposició “La botiga perfecta” i de la celebració de ponències i trobades amb professionals del disseny i del màrqueting.
 
La directora general de Comerç, Dolors Batallé,  acompanyada del director dels serveis territorials del Departament d’Innovació, Universitats i Empresa a Tarragona, Àngel Xifré presentarà el proper dilluns 18 de febrer a Tarragona “dissenyalcomerç”, una iniciativa que impulsa el Departament d’innovació, Universitats i Empresa a través de la Direcció General de Comerç, amb l’objectiu de sensibilitzar la pime detallista de Catalunya sobre els avantatges d’introduir criteris de disseny en els establiment comercials com a eina generadora de valor afegit.
 
Tarragona acull, del 18 al 20 de febrer, aquesta iniciativa itinerant que consta de l’exposició ”La botiga perfecta”, a més de celebrar ponències i trobades amb professionals del disseny i del màrqueting. Després de Lleida i Tarragona, “dissenyalcomerç” viatjarà també per Tortosa, Igualada i Girona.

19:30|. IES Vidal i Barraquer (av. President Companys, 3)|Tarragona (El Tarragonès)

La directora general de Comerç, Dolors Batallé, presentarà dilluns a Tarragona la iniciativa 'dissenyalcomerç'.