Atenció als mitjans
El conseller d’Economia i Finances de la Generalitat, Antoni Castells, es reunirà demà divendres, 28 de març, amb el conseller d’Economia, Hisenda i Innovació del Govern de les Illes Balears, Carles Manera. La trobada tindrà lloc a les 11 hores, a la seu de la Conselleria d’Economia i Finances.
 
Els mitjans gràfics que ho desitgin podran prendre imatges a l’inici de la trobada. Després de la reunió, aproximadament sobre les 12 del migdia, els dos consellers atendran els mitjans de comunicació.

11:00|. Departament d'Economia i Finances (Rambla Catalunya, 19-21) |Barcelona (El Barcelonès)

El conseller d’Economia i Finances de la Generalitat, Antoni Castells, es reunirà amb el conseller d’Economia, Hisenda i Innovació del Govern de les Illes Balears, Carles Manera. Els mitjans gràfics que ho desitgin podran prendre imatges a l’inici de la trobada. Després de la reunió, aproximadament sobre les 12 del migdia, els dos consellers atendran els mitjans de comunicació.