query_builder 15 novembre 2019 12:40
event_note Nota de premsa
La directora general de Joventut, Laia Girós, i el director de l’Agència Catalana de la Joventut, Cesc Poch, presentaran el proper dilluns els resultats de l’estudi sobre les oportunitats de mobilitat laboral dels joves en el territori fronterer pirinenc. Estaran acompanyats pel sociòleg Oriol Homs, un dels autors del document.
Aquest estudi s’emmarca dins del projecte europeu Trampoline que fomenta la formació i la mobilitat dels joves en el territori dels Pirineus entre Catalunya, Aragó, Andorra i Occitània. L’estudi és una de les accions previstes en aquest projecte europeu per tal de definir millors les accions a implementar.
10:00|Presentació dels resultats de l'estudi: "Anàlisi de les oportunitats de mobilitat laboral dels joves a l'àrea de cooperació dels Pirineus". Edifici de la Generalitat de Catalunya a Girona. Sala Carles Rahola ( pl. Pompeu Fabra, 1)|Girona (Gironès)
La directora general de Joventut, Laia Girós, i el director de l’Agència Catalana de la Joventut, Cesc Poch, presentaran els resultats de l’estudi sobre les oportunitats de mobilitat laboral dels joves en el territori fronterer pirinenc, realitzat en el marc del projecte europeu TRAMPOLINE.