La consellera Teresa Jordà es reuneix amb el sector vitivinícola per explicar les línies d'ajut del míldiu

query_builder   31 juliol 2020 12:48

event_note Nota de premsa

La consellera Teresa Jordà es reuneix amb el sector vitivinícola per explicar les línies d'ajut del míldiu

La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà, es reunirà dilluns, 3 d’agost, amb organitzacions agràries, cooperatives i sector vitivinícola per anunciar les línies d’ajut que serviran per fer front a les conseqüències de l’atac de la malaltia del míldiu a les vinyes.

Asssitiran a la trobada representants d’Unió de Pagesos (UP), de l’Associació Agrària de Joves Agricultors i Ramaders de Catalunya (JARC), de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC), de l’Associació d’Elaboradors de Cava (AECAVA), de l’Associació Vinícola Catalana i de l’Associació de Viticultors del Penedès. Per part del Departament d’Agricultura, acompanyaran la consellera Jordà la directora general d’Agricultura i Ramaderia, Elisenda Guillaumes, i el director de l’INCAVI, Salvador Puig.

La reunió tindrà lloc reunió a la seu de l’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI), Polígon Industrial Domenys II, plaça de l’Àgora, 2-3 a Vilafranca del Penedès. Un cop finalitzada la reunió, cap a les 12 h, la consellera Jordà atendrà els mitjans de comunicació.

Els mitjans gràfics que ho desitgin podran pendre imatges abans d’acabar la reunió, a les 11.30 h.

12:00|La consellera Jordà es reuneix amb el sector vitivinícola per explicar les línies d'ajut del míldiu. INCAVI. Polígon Industrial Domenys II, plaça de l'Àgora, 2-3|Vilafranca del Penedès (Alt Penedès)

La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà, es reunirà amb organitzacions agràries, cooperatives i sector vitivinícola per anunciar les línies d’ajut que serviran per fer front a les conseqüències de l’atac de la malaltia del míldiu a les vinyes.