El conseller Tremosa clou el VI Cicle de Conferències Cambra Lleida "Catalunya, Present i Futur"

El titular d'Empresa i Coneixement pronunciarà la conferència "L'economia catalana en temps de Covid19"

query_builder   9 desembre 2020 12:30

event_note Nota de premsa

El conseller Tremosa clou el VI Cicle de Conferències Cambra Lleida "Catalunya, Present i Futur"

El titular d'Empresa i Coneixement pronunciarà la conferència "L'economia catalana en temps de Covid19"

Demà dijous, 10 de desembre, el conseller d’Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, clourà el VI Cicle de Conferències Cambra de Lleida “Catalunya, Present i Futur”. Acompanyaran al conseller, el president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó, i el secretari general de la Cambra, Josep Ramon París.

El conseller arribarà a les 09:00 hores a la Cambra de Comerç de Lleida (Carrer Anselm Clavé, 2) on signarà el llibre d’honor. A continuació, a les 09:30 hores, Tremosa pronunciarà la conferència “L’economia catalana en temps de Covid19”.

Els mitjans de comunicació podran seguir presencialment la conferència complint amb els protocols i restriccions d’aforament per la Covid-19.

A les 11:00 hores, el conseller d’Empresa i Coneixement visitarà les instal·lacions de l’empresa Auna Glass de Cricursa (Polígon Industrial L’Eral. La Sentiu de Sió).

09:00|El conseller Tremosa clou el VI Cicle de Conferències Cambra Lleida "Catalunya, Present i Futur". C. Anselm Clavé, 2|Lleida (Segrià)

El conseller d'Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, clourà el VI Cicle de Conferències Cambra Lleida “Catalunya, Present i Futur”.