El president d'FGC participa a l'acte informatiu de l'edició 100 de la Volta

query_builder   8 març 2021 11:42

event_note Nota de premsa

El president d'FGC participa a l'acte informatiu de l'edició 100 de la Volta

El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Ricard Font, participarà demà dimarts, 9 de març, a l’acte informatiu de l’edició 100 de la Volta a l’estació de Pl. Catalunya de Ferrocarrils.

Durant l'acte es veurà un tren d’FGC decorat amb un vinil dedicat a la Volta Ciclista a Catalunya, a banda d’anunciar el nom de més corredors destacats que disputaran la cursa.

També hi assistiran el secretari general de l'Esport i de l'Activitat Física, Gerard Figueras; el president de la Volta Ciclista a Catalunya A.E., Rubèn Peris; els exciclistes professionals Àngel Edo, guanyador de dues etapes del Giro d’Italia, i Joaquim "Purito" Rodríguez, guanyador de la Volta Ciclista Catalunya 2010; i el periodista Arcadi Alibés.