La Residència incrementarà de 20 places la seva capacitat
La consellera d’Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, i l’alcalde de Sant Hilari Sacalm (la Selva), Joan Garriga, signaran el proper dissabte un conveni de col·laboració per ampliar la Residència i Centre de dia per a gent gran del municipi. L’acte tindrà lloc a les 17:00 hores al Saló de plens de l’Ajuntament (C. Rectoria, 17).
 
Segons el conveni, Acció Social i Ciutadania subvencionarà una part dels 710.333 euros que costaran les obres d’ampliació de l’equipament. Aquest percentatge encara està per determinar. Actualment, la Residència disposa de 52 places i el Centre de dia ofereix altres 25. Amb l’ampliació, la Residència guanyarà 20 places.

17:00|. Ajuntament de Sant Hilari Sacalm (c. de la Rectoria, 17)|Sant Hilari Sacalm (La Selva)

La consellera d'Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, signarà el conveni per a l'ampliació de la Residència de Gent Gran de Sant Hilari Sacalm.