El president de la Generalitat, José Montilla, presidirà, dimarts 13 de maig, la reunió de la Comissió Institucional de Fira de Barcelona en què també hi assistiran els consellers d’Economia i Finances, Antoni Castells; de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal; i d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet
Així com, l’alcalde de Barcelona i president del Consell General de Fira Internacional de Barcelona, Jordi Hereu; l’alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat, Núria Marín; el president de la Cambra de Comerç, Miquel Valls; i el president de Fira de Barcelona i Fira 2000, Josep Lluís Bonet.
 
A la reunió, que se celebrarà a les 16 hores al Palau de la Generalitat, també hi seran presents el secretari de la Comissió i secretari d’Economia, Andreu Morillas; el director general de Fira de Barcelona, Agustí Cordón; i el director general de Fira 2000, Francesc Solà.
 
La Comissió, que es va constituir el maig de 2007, té les funcions de fer recomanacions sobre l’orientació estratègica, fer el seguiment del procés d’inversió en l’aplicació dels espais firals i dels projectes que l’afecten, supervisar l’execució del Pla Financer de Fira Internacional de Barcelona, especialment pel que fa a les obligacions econòmiques respecte de Fira 2000 i, finalment, conèixer de la mà del president de la Cambra de Barcelona les propostes relatives als membres del Consell d’Administració i del president de Fira de Barcelona abans que les presenti al Consell General.
 
NOTA: La reunió serà a porta tancada, però es podran prendre imatges a l’inici. Posteriorment, s’enviarà una nota de premsa des d’aquest Gabinet.

16:00|. Palau de la Generalitat (pl. Sant Jaume, 4)|Barcelona (El Barcelonès)

El president de la Generalitat, José Montilla, presidirà la reunió de la Comissió Institucional de Fira de Barcelona. Per part del Govern també hi assistiran el conseller d'Economia i Finances, Antoni Castells; el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, i el conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet. L’acte també comptarà amb la presència de l’alcalde de Barcelona i president del Consell General de Fira Internacional de Barcelona, Jordi Hereu; l’alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat, Núria Marín; el president de la Cambra de Comerç, Miquel Valls; i el president de Fira de Barcelona i Fira 2000, Josep Lluís Bonet.