La consellera Ciuró es reuneix amb jutges de pau gironins davant la intenció del Govern espanyol de suprimir aquesta figura

query_builder   20 maig 2022 13:25

event_note Nota de premsa

La consellera Ciuró es reuneix amb jutges de pau gironins davant la intenció del Govern espanyol de suprimir aquesta figura

  • A les 11h els mitjans gràfics podran prendre imatges de la reunió, i a les 11.15h Ciuró atendrà els mitjans de comunicació

La consellera de Justícia, Lourdes Ciuró i Buldó, es desplaçarà el proper dilluns dia 23 de maig a Girona on es reunirà a porta tancada amb jutges de pau de la demarcació per reivindicar el paper d’aquesta figura, amenaçada de desaparèixer si s’aprova la nova Llei espanyola de mesures d’eficiència processal del servei públic de Justícia. La reunió tindrà lloc a les 10h a la sala Carles Rahola, a la seu de la Generalitat de Catalunya a Girona. La trobada s’ha organitzat a través de l’Associació Catalana en Pro de la Justícia, que aplega els jutges titulars, substituts i exjutges de pau de Catalunya.

Els mitjans gràfics podran prendre imatges de la reunió (mut) abans que finalitzi, cap a les 11.00h. En acabat, aproximadament a les 11.15h, Ciuró oferirà una atenció als mitjans al Pati de les Magnòlies, a la mateixa seu de la Generalitat de Girona (pl. Pompeu Fabra, 1).

A Catalunya, els jutjats de pau són presents a 898 dels 947 municipis del país. El jutge de pau és una persona propera, que coneix la quotidianitat del seu municipi i la dels seus veïns, i que té una actuació basada sobretot en la mediació i la resolució pacífica dels conflictes. Son prestadors del servei públic de justícia de proximitat.

 

 

ACTE:

La consellera Ciuró es reuneix amb jutges de pau gironins davant la intenció del Govern espanyol de suprimir aquesta figura

DIA:

Dilluns, 23 de maig

HORA I

LLOC:

 

A les 10 h – Inici de la reunió de Ciuró amb els jutges de pau. Sala Carles Rahola de la seu de la Generalitat de Catalunya a Girona (pl. Pompeu Fabra, 1)

A les 11.00 h – Els mitjans gràfics poden prendre imatges de la reunió (mut). Sala Carles Rahola de la seu de la Generalitat de Catalunya a Girona (pl. Pompeu Fabra, 1)

A les 11.15 h – Ciuró atendrà els mitjans de comunicació. Pati de les Magnòlies de la seu de la Generalitat de Catalunya a Girona (pl. Pompeu Fabra, 1)

 

10:00|La consellera Ciuró es reuneix amb jutges de pau gironins davant la intenció del Govern espanyol de suprimir aquesta figura. Pl. Pompeu Fabra, 1|Girona (Gironès)

La consellera de Justícia, Lourdes Ciuró i Buldó, es desplaçarà a Girona on es reunirà amb jutges de pau de la demarcació per reivindicar el paper d’aquesta figura, amenaçada de desaparèixer si s’aprova la nova Llei espanyola de mesures d’eficiència processal del servei públic de Justícia. A les 11h els mitjans gràfics podran prendre imatges de la reunió (mut); i a les 11.15h, Ciuró atendrà els mitjans de comunicació.