S'adreça a professionals de l'àmbit de la salut, de l'educació, de la seguretat i dels serveis socials
 
El secretari per a la Immigració, Oriol Amorós, i la secretària d'Infància i Adolescència, Imma Pérez, del Departament d'Acció Social i Ciutadania participaran aquest dimarts 6 de maig en una jornada de formació sobre com prevenir la mutilació genital femenina. L'acte està adreçat a professionals de l'àmbit de la salut, de l'educació, de la seguretat i dels serveis socials, i s'emmarca en la recent segona edició del “Protocol d'actuacions per prevenir la mutilació genital femenina”. Una revisió que s'ha fet tenint en compte els últims canvis legislatius i les bones pràctiques -cada vegada més nombroses- dels professionals i les associacions.
 
Oriol Amorós atendrà els mitjans de comunicació a les 10 hores a la Biblioteca Comarcal per explicar les principals novetats de la segona edició i l'objectiu d'aquesta sessió formativa, que tindrà continuïtat en altres poblacions de Catalunya fins al mes de juny.

10:00|. Biblioteca Comarcal (Passeig de Catalunya, 2)|Blanes (La Selva)

El Secretari per a la Immigració, Oriol Amorós, atendrà els mitjans en el marc d'una jornada sobre com prevenir la mutilació genital femenina.