La trobada se celebrarà a Barcelona l'any 2010
El vicepresident del Govern i vicepresident de la Junta de Govern de l’IEMed, Josep-Lluís Carod-Rovira, presidirà demà divendres, dia 9 de maig, l’acte de presentació de la tercera edició del Congrés Mundial d’Estudis de l’Orient Mitjà (WOCMES) que se celebrarà a Barcelona l’any 2010.
 
Durant l’acte, intervindran el vicepresident del Govern i també el director general de l’IEMed, Senén Florensa; el vicerector de la Universitat Autònoma de Barcelona, Rafel Grasa; i el president dels Comitès WOCMES, Gunter Meyer.
 
El congrés, organitzat per l’IEMed i la Universitat Autònoma de Barcelona, s’ha convocat en dues ocasions, l’any 2002 a Alemanya i el 2006 a Jordània i va reunir més de 2000 experts, investigadors i professionals provinents de més de 50 països. El Wocmes té entre els seus principals objectius facilitar l’intercanvi de coneixements entre els investigadors, enfortir el treball en xarxes globals i propiciar la diversitat d’interpretacions i nous enfocaments sobre temes d’actualitat de l'Orient Mitjà.

12:30|. IEMed (c/Girona, n.20)|Barcelona (El Barcelonès)

Presentació del Congrés Mundial d’Estudis de l’Orient Mitjà