Prèviament farà una visita institucional a l'Ajuntament de Maçanet
El vicepresident del Govern i president en funcions de la Generalitat, Josep-Lluís Carod-Rovira, visitarà el proper dilluns, 18 d’agost, el Centre Logístic del Grup Fluidra, a Maçanet de la Selva. L’acompanyarà el delegat del Govern a Girona, Jordi Martinoy.
A les 11.30 hores, abans de visitar les instal·lacions, el vicepresident del Govern i president en funcions de la Generalitat farà una visita institucional a l’Ajuntament de Maçanet de la Selva, on serà rebut per l’alcalde, Alfons Soms, amb qui mantindrà una breu reunió. També signarà el llibre d’honor del consistori.
A les 12.00 hores, Josep-Lluís Carod-Rovira arribarà al Centre logístic del Grup Fluidra, Trace Logistics que visitarà després d’una breu presentació del grup. Tot seguit, a les 13.00 hores mantindrà una reunió amb el conseller delegat de Fluidra, Eloi Planes, i el director general operatiu de la companyia, Jaume Carol. La reunió serà a porta tancada però es podran prendre imatges a l’inici.
A la seva arribada al centre, a les 12.00 hores aproximadament, el vicepresident del Govern i president en funcions de la Generalitat atendrà els mitjans de comunicació. Durant la presentació del grup i la visita es podran prendre imatges.
12:00|. Centre Logístic del Grup Fluidra - Trace Logistics. (Carrer B, polígon industrial Puigtió)|Maçanet de la Selva (La Selva)
Visita al Centre Logístic del Grup Fluidra, a Maçanet de la Selva.