Demà dimecres, 10 de setembre, a les 11:30 hores al Parc de la Ciutadella
El conseller d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, assistirà demà a l’assaig dels actes commemoratius de la Diada Nacional de Catalunya que tindran lloc a les 11:30 hores, al parc de la Ciutadella.
A les 13:00 hores, Saura assistirà a l’acte de la comissió l'acte de la Comissió Municipalista per reclamar un nou model de finançament autonòmic i municipal en que participen la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) i l’Associació Catalana de Municipis /ACM) i que clourà el president Montilla
En el marc dels actes de la Diada, el conseller també assistirà a l’acte de lliurament de les medalles d’or de la Generalitat que tindrà lloc a les 18:00 hores al Palau de la Generalitat i a la recepció que el president del Parlament, Ernest Benach, oferirà a les 20:00 hores, a la seu del Parlament.
11:30|. Parc de la Ciutadella|Barcelona (El Barcelonès)
El conseller d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, assistirà a l’assaig dels actes commemoratius de la Diada Nacional de Catalunya.