La campanya fomenta la participació d'infants i joves en esplais, agrupaments escoltes i casals de joves, que comencen les activitats la setmana vinent
La consellera d’Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, presentarà demà al matí la campanya “I tu... Què fas? Vine al cau / esplai!”.L’acompanyaran en l’acte el secretari de Joventut, Eugeni Villalbí; la presidenta del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya, Agnès Russiñol i representants de les cinc grans federacions d’entitats juvenils d’educació en el lleure (Fundació Catalana de l’Esplai, Fundació Pere Tarrés, Acció Escolta, Escoltes Catalans i Minyons Escoltes i Guies de Catalunya).
La campanya coincideix amb l’inici, la setmana vinent, de les activitats que organitzen les entitats juvenils d’educació en el lleure. La consellera facilitarà les previsions del Departament de participació d’infants i joves en aquestes activitats.
12:00|. Departament d'Acció Social i Ciutadania (Plaça Pau Vila, 1)|Barcelona (El Barcelonès)
La consellera d’Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, presentarà una campanya de foment de l’associacionisme juvenil d’educació en el lleure.