També presidirà la presentació de la Marca Q de Qualitat "El nostre corder"
El conseller d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Joaquim Llena,  acompanyat dels directors generals d’Agricultura i Ramaderia, Rosa Cubel, d´Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries, Joan Gené, i de Desenvolupament Rural, Jordi Bertran, així com del director dels Serveis Territorials del Departament a Lleida, Joan Gòdia, clourà demà, a partir de les 13:15 hores, al Saló de Congressos de Fira de Lleida, la XXVI Diada de la Cooperació, organitzada per la Fundació Catalana de Cooperació, en el marc de la 54 Fira Agrària de Sant Miquel i 23 Saló Eurofruit de Lleida.
 
L’atenció als mitjans de comunicació tindrà lloc en acabar.
 
Prèviament, Llena, acompanyat de Joan Gené i de Joan Gòdia, presidirà, a les 12:00 hores, la presentació oficial de la Marca Q de Qualitat “El nostre corder”, promocionada per la Associació de Productors d’Oví i Cabrum de Catalunya, i amb degustació de corder, acte organitzat pel DAR al seu estand, situat al pavelló 3, del recinte firal lleidatà.
 
 
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ
ACTE:
Cloenda de la XXVI Diada de la Cooperació
 
DIA:
Dissabte, 27 de setembre de 2008
HORA:
13:15 hores.
LLOC:
Saló de Congressos
Palau de Vidre, 1a planta
Fira de Lleida
 
26 de setembre de 2008

13:15|. Fira de Lleida (Camps Elisis)|Lleida (El Segrià)

El conseller d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Joaquim Llena, acompanyat dels directors generals d’Agricultura i Ramaderia, Rosa Cubel; d´Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries, Joan Gené, i de Desenvolupament Rural, Jordi Bertran, clourà la XXVI Diada de la Cooperació, organitzada per la Fundació Catalana de Cooperació, en el marc de la 54 Fira Agrària de Sant Miquel i 23 Saló Eurofruit de Lleida.