La gerent de l’Institut Català de les Dones (ICD), Conxa Royo i els directors territorials de Governació i Administracions Públiques, i Acció Social i Ciutadania, Carles Pasqual i Adam Tomàs, lliuren demà els diplomes acreditatius a les 25 dones que han seguit a Terres de l’Ebre un curs de formació per apropar les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) a les associacions de dones de Catalunya.
Aquest curs pertany a un programa desenvolupat conjuntament per l’ICD, del departament d’Acció Social i Ciutadania, i la secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació, del departament de Governació. Aquests organismes han facilitat equips informàtics complets i formació específica sobre la utilització de les TIC a entitats de dones de Catalunya. Un total de 170 representants de 129 associacions de dones han participat en aquests cursos que s’han realitzat a tot el territori de Catalunya.
Les 25 dones que han participat en la formació, pertanyents a 17 entitats de les Terres de l’Ebre, tenen el compromís de fer extensius els coneixements adquirits a la resta d’associades de la seva entitat. Aquest programa vol fomentar l’ús d'eines i aplicacions pròpies de les TIC per facilitar l'increment de l'activitat de les associacions i la inclusió digital/social de les associades i millorar la incidència social de l’entitat i les habilitats de les dones que hi participen.