El conseller d'Educació, Ernest Maragall, i el comissari europeu per al Multilingüisme, Leonard Orban, visiten el CEIP Ausiàs March del districte de les Corts de Barcelona.
A la visita també hi seran presents la secretària per a la Unió Europea de la Generalitat, Anna Terrón, i el gerent del Consorci d'Educació de Barcelona. CONVOCATÒRIA DELS MITJANS TEMA: Visita al CEIP Àusies March DIA: Dijous, 29 de novembre de 2007 HORA: 10.30 hores LLOC: CEIP Ausiàs March (Joan Güell, 193) 27 de novembre de 2007

10:30|. CEIP Ausiàs March (c. Joan Güell, 193)|Barcelona (El Barcelonès)

El conseller d'Educació, Ernest Maragall, acompanyat de la secretària per a la Unió Europea, Anna Terrón, i el comissari europeu per al Multilingüisme, Leonard Orban, visitaran el CEIP Ausiàs March.