Roda de Premsa
Demà dimecres 5 de desembre, el director de l'Agència Catalana del Consum (ACC), Jordi Anguera, presentarà les activitats que realitzarà l'Escola del Consum de Catalunya (ECC) a la comarca de l'Anoia durant les properes tres setmanes. L'ECC arriba a la capital de la comarca, de la mà de l'Oficina d'Informació al Consumidor del Consell Comarcal de l'Anoia, amb l'objectiu de formar els joves en matèria de consum.
L'acte de presentació tindrà lloc a les 10 del matí al Consell Comarcal de l'Anoia. El director de l'ACC estarà acompanyat del vice-president de Promoció Comarcal, Jordi Mercader, i del president de l'Ateneu Igualadí, Miquel Canet.
10:00|. Consell Comarcal de l' Anoia (pl. Sant Miquel, 5)|Igualada (Anoia-Penedès)
El director de l'Agència Catalana del Consum (ACC), Jordi Anguera, presentarà les activitats que realitzarà l'Escola del Consum de Catalunya (ECC) a la comarca de l'Anoia.