Joan Manuel Tresserras també assistirà a la reunió del Patronat de la Universitat de Cervera
El conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació, Joan Manuel Tresserras, assistirà demà dimecres, 13 de febrer, a les 16.00 hores, a la reunió del ple del Consorci del Museu de Lleida Diocesà i Comarcal.
A la reunió, la primera després de la inauguració del museu el 30 de novembre, s’aprovarà el pressupost del 2008, s’informarà sobre les despeses d’assessorament jurídic i administratiu de la col·lecció diocesana, i es parlarà sobre el SAM (Servei d’Atenció als Museus) del Museu de Lleida.
A les 18:30 hores, el conseller Tresserras assistirà a la reunió del Patronat de la Universitat de Cervera. El Patronat té cura de l’immens edifici històric que actualment acull la Biblioteca Comarcal, l’Arxiu Comarcal, l’IES A.Torroja, el Dipòsit d’Arxius de la Generalitat, la UNED, el Centre de Recursos Pedagògics de la Segarra, el Fons Bibliotecari de la Universitat de Barcelona, l’Aula de Formació d’Adults, entre d’altres. La reunió tindrà lloc a la sala de reunions de la Paeria de Cervera (Plaça Major, 1).
16:00|. Museu de Lleida Diocesà i Comarcal (c. Sant Crist, 1)|Lleida (El Segrià)
El conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació, Joan Manuel Tresserras, assistirà a la reunió del ple del Consorci del Museu de Lleida Diocesà i Comarcal.