Avui, 11 de juny, a les 11 h, al Palau de la Generalitat
El conseller d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, presidirà avui (11 h) la reunió de la junta del COMEBE (Consorci Memorial dels Espais de la Batalla de l’Ebre). En la trobada es faran efectius els canvis en la junta, presidida a partir d’ara pel conseller Joan Saura, en aplicació de la nova distribució de competències entre els departaments de la Generalitat.
 
Assistiran a la reunió alcaldes o representants municipals de nou municipis de la Terra Alta (Batea; Corbera d’Ebre; la Fatarella; Gandesa; Pinell de Brai; Vilalba dels Arcs; Caseres; Bot i la Pobla de Massaluca) i el president del consell comarcal i sis de la Ribera d’Ebre (Ascó; Flix, Móra d’Ebre; Miravet; Benissanet i Riba-roja). També hi assistiran, entre altres, el delegat del govern a les Terres de l’Ebre i vicepresident del COMEBE, Lluís Salvadó, la directora general de Memòria Democràtica, M.Jesús Bono, i la directora dels serveis territorials d'Interior, Relacions Institucionals i Participació a les Terres de l'Ebre, Pilar Andreu.
 
Després de la reunió, a les 12 h, el conseller Saura i el director científic del projecte dels espais de la Batalla de l’Ebre, Josep Maria Solé i Sabaté, presentaran els actes previstos per commemorar el 70è aniversari de la Batalla de l’Ebre el pròxim juliol. També hi participaran una representació dels membres de la junta del COMEBE.
 
A les 11.45h, els assistents a la reunió es faran una fotografia a la galeria gòtica

11:00|. Palau de la Generalitat (Pl. Sant Jaume, 4)|Barcelona (El Barcelonès)

El conseller d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, presidirà la reunió de la junta del COMEBE (Consorci Memorial dels Espais de la Batalla de l’Ebre). El delegat del Govern a les Terres de l’Ebre i vicepresident del COMEBE, Lluís Salvadó, la directora general de Memòria Democràtica, M. Jesús Bono, a més d'alcaldes o representants municipals de municipis de la Terra Alta la Ribera d’Ebre. Després de la reunió, a les 12 h, el conseller Saura i el director científic del projecte dels espais de la Batalla de l’Ebre, Josep Maria Solé i Sabaté, presentaran els actes previstos per commemorar el 70è aniversari de la Batalla de l’Ebre el pròxim juliol.