.
La directora del Servei Territorial d’Adigsa a Girona, Cristina Andreu, i el president del Consell Comarcal del Baix Empordà, Ricard Herrero, presenten aquest dimecres, 25 de juny, la Borsa d’Habitatge de Lloguer Social de la comarca del Baix Empordà. A l’acte també assistirà el conseller d’Habitatge del Consell Comarcal, Amadeu Fuente.
 
La Borsa d’Habitatge del Baix Empordà forma part de la Xarxa de Mediació per al Lloguer Social que impulsa la Secretaria d’Habitatge de la Generalitat amb l’objectiu d’oferir a la població habitatges per sota del preu de mercat.

12:00|. Consell Comarcal del Baix Empordà. Carrer dels Tarongers, 12|Bisbal d'Empordà (El Baix Empordà)

La directora del Servei Territorial d’Adigsa a Girona, Cristina Andreu, i el president del Consell Comarcal del Baix Empordà, Ricard Herrero, presentaran la Borsa d’Habitatge de Lloguer Social de la comarca del Baix Empordà