- La reunió començarà a les 09:00 hores a la seu de la Secretaria d’Ocupació i Relacions Laborals (c/ Sepúlveda, 148 – 150)
- En acabar, al voltant de les 10:30 hores, la secretària d’Ocupació i Relacions Laborals, Esther Sànchez, atendrà als mitjans de comunicació per concretar les línies d’actuació del Govern pel que fa a aquest col·lectiu en front de la reducció del pressupost general de l’Estat en polítiques actives d’ocupació
El proper dilluns 9 de juliol, a les 09:00 hores, la secretària d’Ocupació i Relacions Laborals, Esther Sànchez, acompanyada del director general d’Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom, Xavier López, es reunirà amb els representants del col·lectiu de persones amb discapacitat per concretar-los el pla d’acció del Govern de Catalunya davant la reducció del 57% dels pressupostos generals de l’Estat de 2012 en polítiques actives d’ocupació que afecten especialment a aquest col·lectiu.
La reunió començarà a les 09:00 hores a la seu de la Secretaria d’Ocupació i Relacions Laborals (c/ Sepúlveda, 148 – 150). En acabar, al voltant de les 10:30 hores, la secretària d’Ocupació i Relacions Laborals, Esther Sànchez, atendrà als mitjans de comunicació.