El conseller de Salut, Boi Ruiz, inaugurarà demà dimecres 26 de juny, a les 9’30 hores, el MIHealth Forum, la trobada referent a nivell internacional sobre innovació clínica i gestió sanitària.
El Congrés situa Catalunya com el punt de trobada de professionals d’arreu del món, que compartiran experiències i coneixements encaminats a promoure la eficiència del sistema sanitari, però alhora també la salut i la qualitat de vida de la ciutadania. En aquest sentit, el debat se centrarà en el coneixement, la tecnologia i l’organització dels serveis sanitaris, entesos com a tres aspectes clau per incrementar la qualitat de l’atenció i la sostenibilitat del sistema sanitari.
L’envelliment de la població i l’increment de les malalties cròniques, sumats al context econòmic actual, són els principals reptes a què han de fer front els sistemes sanitaris de la major part dels països desenvolupats.
Aquest fòrum de debat, que tindrà lloc del 26 al 28 de juny, celebra enguany la seva segona edició, organitzat per la Fira de Barcelona, amb un format innovador que combina congrés i exposició i amb l’assistència de 70 ponents i més de 900 professionals.
|
CONVOCATÒRIA MITJANS DE COMUNICACIÓ
|
|
|
ACTE:
|
Inauguració del MIHealth Forum
|
|
DIA:
|
26 de juny de 2013
|
|
HORA:
|
9’30 hores
|
|
LLOC:
|
Palau de Congressos de la Fira de Barcelona
Av. Reina Maria Cristina, s/n - Barcelona
|
09:30MiHealth 2013.
Palau de Congressos de Barcelona (av. Reina Maria Cristina, s/n). Barcelona (Barcelonès)El conseller de Salut, Boi Ruiz, inaugurarà el MiHealth Fòrum 2013.




