El conseller de la Presidència, Francesc Homs, participa aquest vespre en el sopar d’entrega dels títols “Excelencias Galegas AEGA-CAT 2013” que tenen l’objectiu de distingir a aquelles persones i professionals que han contribuït en la projecció de Galícia. L’acte, organitzat per l’Associació d’Empresaris Gallecs de Catalunya (AEGA-CAT), tindrà lloc a l’Hotel Eurostars Grand Marina de Barcelona i començarà a les 21:00 hores amb la recepció de les autoritats.
Els guardons es concedeixen a professionals d’àmbits tan diversos com ciència i medicina, política, art, empresa, finances, comunicació, restauració i turisme, esports, acció solidària i emprenedoria.
Després del sopar durant el qual tindrà lloc l’entrega de premis, aproximadament a les 00:30 hores, començaran els parlaments amb la intervenció del president de la Xunta de Galícia, Alberto Nuñez Feijóo; seguit del conseller de la Presidència, Francesc Homs; l’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, i la ministra de Foment, Ana Pastor. També hi participarà el president de l’AEGA-CAT, Julio Fernández Rodríguez.
21:00El conseller Homs participa aquest vespre en el lliurament dels premis ¿Excelencias Galegas AEGA-CAT 2013¿.
Eurostars Grand Marina Hotel (Moll de Barcelona, s/n). Barcelona (Barcelonès)El conseller de la Presidència, Francesc Homs, participa aquest vespre en el sopar d’entrega dels títols “Excelencias Galegas AEGA-CAT 2013” que tenen l’objectiu de distingir a aquelles persones i professionals que han contribuït en la projecció de Galícia.




