Mr. Magorium i la seva botiga màgica


La pel.lícula es podrà veure a partir del 14 de desembre a les sales: Cinemes Amposta, Amposta; Baricentro, Barberà del Vallès; Cinesa Maremagnum, Lauren Sant Andreu, Barcelona;  Albèniz, Girona; JCA Cinemes, Mollerussa, Cinema Urgell, Lleida; Cinema Bages, Manresa; Cinemes Olot, Olot; Porto Pi, Palma; Òscar, Tarragona;Vigatà, Vic,

Molly Mahoney (Natalie Portman) és l'encarregada d'una botiga de joguines molt especial. Quan el Sr. Magorium (Dustin Hoffman), fundador i propietari de l'establiment, és conscient que abandonarà en breu aquest món, decideix contractar un comptable (Jason Bateman) i traspassar la botiga a la Molly. Els problemes comencen quan la botiga, que té vida pròpia, s'adona que la Molly no confia en la seva capacitat de crear màgia. Després de la mort del senyor Magorium i amb la botiga a punt de desaparèixer, la Molly haurà de trobar una via per tornar la vitalitat a la botiga màgica. Per fer-ho comptarà amb l'ajuda d'Eric (Zach Mills) i de Henry, el comptable.

Aqua, el riu vermell, un documental sobre el riu Llobregat

El documental s'estrena el dia 14 i es podrà veure als  Cinemes Méliès.

Es tracta d'un documental de producció catalana. Un pescador, una prostituta, un obrer del tèxtil, una família gitana, els miners de Fígols, els habitants d'un poble submergit? són alguns dels protagonistes de les històries que descobrim al llarg del recorregut pel riu Llobregat. Històries que s'il.lustren oferint un tractament estètic i una perspectiva visual diferent, donant una personalitat singular a cada una d'elles.


Rovelló, un Nadal sense Noel

El film es podrà veure a partir del dia 15 a les sales JCA Cinemes, Alpicat-Lleida; Cinesa Diagonal i Cinesa La Maquinista, Barcelona; Cinemes Catalunya, Berga; Cinemes Urgell, Mollerussa; Cinemes Arinko, Palamós; Cinemes Albèniz, Roses; Cinemes Guiu, La Seu d'Urgell; Cinemes Majèstic, Tàrrega; JCA  Cinemes Valls

El Rovelló, el gosset creat per la productora D'Ocon films, fa el salt a la gran pantalla amb una aventura de Nadal. Tothom està esperant que arribi el Pare Noel carregat de regals per a tothom, però aquest any no fa acte de presència perquè algú li ha etzibat una garrotada i ha quedat amnèsic.

Profunditats marines 3D

Dissabte, dia 15, IMAX Port Vell estrena un film que conduirà els espectadors fins a les profunditats marines dels oceans a través de la tecnologia 3D. Gràcies a les ulleres de tres dimensions es podrà gaudir d'una immersió virtual dins l'oceà per descobrir alguns dels animals més extraordinaris del planeta.