TURISME

La Direcció General de Turisme inaugura una nova oficina de turisme al recinte de Fira de Barcelona-Gran Via

query_builder   25 març 2012 12:00

event_note Nota de premsa

TURISME

La Direcció General de Turisme inaugura una nova oficina de turisme al recinte de Fira de Barcelona-Gran Via

 

  • El nou punt d’informació donarà servei als prop de 400.000 professionals que està previst visitin els salons que s’organitzen al recinte durant el 2012.
 
  • Aquesta nova oficina, a més de difondre i promocionar l’oferta turística catalana, també comercialitzarà alguns productes i serveis d’interès per al turista de negocis, perfil de client al qual està dirigida.
 
 
La Direcció General de Turisme del Departament d’Empresa i Ocupació, inaugura demà 26 de març una nova oficina de turisme al recinte de Fira de Barcelona-Gran Via, coincidint amb l’inici del Saló Alimentària.
 
El nou punt d’informació turística funcionarà sota el concepte de “pop-up store”, és a dir, s’obrirà quan s’organitzi un esdeveniment en el recinte. Durant el 2012, donarà servei als prop de 400.000 professionals que es preveu que assistiran als 18 esdeveniments que tindran lloc al recinte de Gran Via, començant pels 140.000 visitants que Fira de Barcelona espera per al Saló Alimentària.
 
Aquesta oficina és el resultat de l’acord que han tancat la Direcció General de Turisme i Fira de Barcelona per ampliar els serveis que s’ofereixen als visitants dels certàmens de Gran Via. “L’objectiu és aprofitar les sinèrgies amb Fira de Barcelona i les infraestructures que ens ofereix per arribar a un públic, el visitant que ve a Catalunya per negocis, que pot ser un gran consumidor de les oficines de turisme si se li ofereixen uns serveis i productes adequats a les seves necessitats”, ha manifestat Marian Muro, directora general de Turisme.
 
En aquesta línia, Muro ha declarat que l’oficina de turisme de Fira de Barcelona-Gran Via “no es limitarà només a donar informació i fer difusió de l’oferta turística catalana, sinó que comercialitzarà alguns productes i serveis d’interès per al turista, com ja està fent l’oficina de turisme del Palau Robert de Barcelona”.
 
En aquesta primera fase es vendran entrades per al Circuit de Catalunya, bitllets per al Catalunya Bus Turístic, bitllets per al Barcelona City Tours, bitllets de transport per al cremallera de Montserrat i l’Aeri de Montserrat, i articles de marxandatge. També està previst posar a la venda entrades per a museus, bitllets de transport de la xarxa TMB, i altres productes i serveis d’interès.
 
L’obertura de l’oficina de turisme a Fira de Barcelona-Gran Via s’emmarca dins l’estratègia de la Direcció General de Turisme de segmentació dels públics: “Fins ara, nosaltres esperàvem que els turistes s’adrecessin a les oficines. Ara som nosaltres els que anem a buscar al potencial client, en aquest cas un client de negocis molt important que podrà comprar in situ entrades per a museus, adquirir un bitllet per visitar Montserrat o demanar informació per a unes futures vacances a Catalunya”, ha conclòs Muro.
 
Xarxa d’Oficines de Turisme de la Generalitat
 
La Xarxa d’Oficines de la Generalitat de Catalunya està formada per onze centres: quatre a Barcelona (Palau Robert, Fira de Barcelona-Gran Via, Aeroport Terminal 1 i Aeroport Terminal 2), dos a Girona (Girona ciutat i Aeroport de Girona), tres a Lleida (La Seu Vella, estació de RENFE de Lleida i Aeroport de Lleida-Alguaire) i dos a Tarragona (Tarragona ciutat i Aeroport de Reus).
 
Durant el 2011, les oficines de turisme de la Generalitat van atendre més de 300.000 consultes.
 
 

1  

Fitxers adjunts

Imatge de les OIT

Imatge de les OIT
JPG | 110