El conseller d’Interior, Felip Puig, ha assistit avui a la reunió de la Junta Local de Seguretat de Malgrat de Mar, celebrada a l’Ajuntament de la localitat i presidida per l’alcaldessa, Conxita Campoy.
El conseller Puig ha qualificat de “força bona” l’evolució de la seguretat a Malgrat de Mar, i ha anunciat que “en el municipi els delictes han baixat un 10% el darrer any”.
Puig també ha afirmat “que hi ha molt bon nivell de col·laboració entre els diferents cossos de seguretat i que els bons resultats obtinguts responen al bon nivell de cooperació entre mossos d’esquadra i policies locals”.
Per últim, el titular d´Interior, ha destacat la bona feina que fa la policia local de Malgrat. “He de reconèixer que és pionera i capdavantera des del punt de vista del pla local de seguretat que tenen implantat i de l‘enquesta de seguretat ciutadana que impulsen, que dóna bona percepció per part dels ciutadans ja que, més enllà de les dades objectives, valoren que a Malgrat s’hi viu amb seguretat i bona convivència” ha afegit.
La reunió també ha comptat amb l’assistència del director general d’Administració de Seguretat, Andreu Joan Martínez; del cap de la Policia Local de Malgrat de Mar, l'inspector Joaquin Martínez; del cap Àrea Bàsica Policial Arenys de Mar, l'inspector Josep Hermosa; i del cap de la Comissaria de Districte de Pineda de Mar, l’inspector Eduard Perez Grau; entre d’altres autoritats.