Comunicat de la Secretaria d'Universitats i Recerca en relació amb les mobilitzacions convocades a l'ensenyament

query_builder   22 maig 2012 14:24

La Secretaria d’Universitats i Recerca, recollint les dades facilitades per les universitats públiques catalanes, informa que la jornada de mobilitzacions i protestes en l’àmbit de l’ensenyament ha tingut una baixa incidència en el PAS (personal d’administració i serveis) i el PDI (personal de docència i investigació) i més elevada entre l’alumnat de les universitats. En general, l’activitat acadèmica a les aules s’ha desenvolupat amb normalitat a excepció dels campus que s’han vist afectats per les accions de determinats grups.

A continuació us adjuntem les dades facilitades per cadascuna de les universitats:

·         Universitat de Barcelona
o   Normalitat acadèmica, a excepció del Campus Mundet on a primera hora del matí un grup d’estudiants ha tallat la Ronda de Dalt de Barcelona en direcció Nus del Llobregat. L’afluència del personal docent i investigador (PDI) és normal.

·         Universitat Politècnica de Catalunya
o   La majoria d’activitats previstes s’han pogut fer amb normalitat, a excepció del Campus Sud amb una activitat acadèmica al voltant del 30%.

·         Universitat Pompeu Fabra
o   L’activitat acadèmica s’ha desenvolupat amb total normalitat, a excepció del Campus de la Comunicació-Poblenou i el Campus de la Ciutadella on el seguiment de les mobilitzacions ha sigut irregular.

·         Universitat Autònoma de Barcelona
o   L’activitat s’ha vist afectada pel bloqueig dels principals accessos al Campus de Bellaterra amb contenidors i altres elements del mobiliari urbà. Arran del bloqueig, 8 de 13 facultats no han fet classe. Un grup d’estudiants també ha tallat el trànsit a l’autopista AP-7 i a la carretera B-30. Els trens tampoc s’han aturat durant tres hores a l’estació dels Ferrocarrils de la Generalitat.

·         Universitat Rovira  i Virgili
o   La majoria d’activitats previstes s’han pogut fer amb normalitat.

·         Universitat de Girona
o   L’activitat acadèmica s’ha pogut realitzar amb normalitat, a excepció de les facultats de Lletres, Turisme, i d’Educació i Psicologia.

·         Universitat de Lleida
o   Normalitat acadèmica, a excepció de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria.

Incidència vaga ensenyament

PDF | 234