TURISME

La Roca Village se suma al programa de partenariat de l'Agència Catalana de Turisme

query_builder   29 juny 2012 14:57

event_note Nota de premsa

TURISME

La Roca Village se suma al programa de partenariat de l'Agència Catalana de Turisme

 

 
·        Amb l’acord signat avui per la directora general de Turisme, Marian Muro, i el conseller delegat de Value Retail a Espanya, Michael Goldenberg, el Village ubicat a la Roca del Vallès es converteix en el tercer partner estratègic de l’ACT.
 
·        Fruit de l’acord, La Roca Village integrarà Catalunya en el seu discurs comercial de turisme de compres i promocionarà la destinació turística catalana arreu del món a través dels seus canals de comunicació i comercialització.
 
·        A canvi, La Roca Village tindrà l’oportunitat de posicionar-se com a oferta de turisme de shopping atractiva i amb un concepte innovador de l’experiència de compres, dintre de l’oferta complementària de Catalunya, gaudint d’una presència destacada en les accions organitzades per l’Agència Catalana de Turisme
 
 
La directora general de Turisme i vicepresidenta executiva de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), Marian Muro, i el conseller delegat de Value Retail a Espanya (La Roca Village i Las Rozas Village) i director corporatiu de Value Retail PLC, Michael Goldenberg, han signat avui un nou acord de partenariat entre l’ACT i una empresa privada. L’acte també ha comptat amb la presència del director de l’ACT, Xavier Espasa.
 
Fruit de l’acord, La Roca Village integrarà la marca turística Catalunya en la seva estratègia comercial i promocional de turisme de compres internacional. Així, la destinació turística catalana tindrà un paper rellevant en les accions que organitzi Chic Outlet Shopping® dirigides a turoperadors i agències de viatge, principalment, de mercats asiàtics, dels Estats Units, d’Amèrica Central i Amèrica del Sud, i de Rússia; també es difondrà un vídeo promocional turístic als autobusos “Shopping Express”; i s’inserirà la marca Catalunya en els diferents suports de comunicació.
 
Una de les accions més destacades és la posada en marxa d’una gran campanya de comunicació als altres vuit centres Chic Outlet Shopping® que Value Retail té a les principals ciutats europees.
 
A canvi, La Roca Village es posicionarà com a una oferta atractiva de turisme de shopping amb un concepte innovador en l’experiència de compres dins de l’oferta complementària turística de Catalunya. La directora general de Turisme ha explicat que “amb l’aliança amb Value Retail, volem aprofitar el potencial turístic i comercial de la seva xarxa de Chic Outlet Shopping®  d’arreu del món, i unir-nos per reforçar i consolidar la imatge de Catalunya com a destinació turística de primer nivell.”
 
Altres avantatges que obtindrà La Roca Village -així com la resta d’empreses que decideixen associar-se amb l’ACT a través d’aquest programa de partenariat-, són incrementar la seva presència en els principals mercats emissors, reforçar la seva internacionalització en nous mercats i millorar la notorietat de la seva marca gràcies a una presència destacada en les accions organitzades per l’Agència Catalana de Turisme així com també a través dels seus canals de promoció, comunicació i comercialització.
 
Michael Goldenberg ha afirmat que “estem contents amb la signatura d'aquest acord perquè demostra un reconeixement de la importància del turisme de compres i el que representa per a l'economia catalana. Estem convençuts que la cooperació amb l'Agència Catalana de Turisme i Value Retail, ajudarà a promoure el país en el mercat global de turisme, on les compres són l'activitat principal del turista d'alt poder adquisitiu”.
 
Programa de partenariat de l’Agència Catalana de Turisme
 
Després de Vueling i el Circuit de Catalunya, aquest acord amb La Roca Village és el tercer d’un seguit d’aliances en què treballa l’Agència Catalana de Turisme per crear un grup de socis estratègics format per empreses i entitats amb projecció internacional amb l’objectiu d’aconseguir un major impacte de la marca turística ‘Catalunya’ a l’exterior i generar recursos per a la promoció.
 
L’ACT està treballant en possibles acords amb empreses tan del sector turístic –línies aèries, cadenes hoteleres, lloguer de cotxes...— com d’altres sectors  —automoció, sector financer, moda i alimentació, entre d’altres—, que comparteixin els mateixos valors que l’ACT: lideratge, professionalitat, innovació, dinamisme, sostenibilitat i eficiència, i vulguin associar la seva marca a la marca ‘Catalunya’.
 
Sobre Chic Outlet Shopping®
 
La Roca Village és un dels nou Chic Outlet Shopping® Villages a Europa de Value Retail, un concepte innovador en el sector de les compres. L’any 2011, el 63% dels seus visitants van ser turistes, principalment de França, Rússia i la Xina.
 
Els nou Chic Outlet Shopping® Villages de Value Retail, empresa especialitzada en la gestió d’outlets de luxe a Europa, estan situats estratègicament a les immediacions de les principals ciutats europees –Londres, Dublín, París, Madrid, Barcelona, Milà/Bolònia, Brussel•les/Ambers/Colònia, Frankfurt i Munic i, el 2013, també a la ciutat xinesa de Xangai. Compten amb 900 botigues de firmes de moda nacionals i internacionals que ofereixen les millors propostes a preus reduïts fins a un 60% durant tot l’any, en un entorn únic a l’aire lliure.
 
Els Chic Outlet Shopping® Villages de Value Retail apart de la UE, estan representats a través d'agències en 12 mercats internacionals: Orient Mitjà, la Xina, Hong Kong, Rússia, Brasil, el sud-est asiàtic, Japó, Estats Units, Mèxic, Corea, Indonèsia i Turquia. La companyia té a l'actualitat 156 acords amb el sector turístic internacional (hotels, companyies aèries, lloguer de vehicles i turoperadors) i participa en les principals fires de turisme internacionals.
 
 
 
 

2  

Fitxers adjunts

Imatge de la signatura

Imatge de la signatura
JPG | 5844

Imatge de la signatura (2)

Imatge de la signatura (2)
JPG | 3318