El conseller Pelegrí aposta pels aliments de proximitat en la presentació d'una campanya promocional dels establiments Bon Preu

"Amb els productes de proximitat oferim qualitat al consumidor, ajudem al sector i preservem el medi ambient", ha senyalat Pelegrí

query_builder   12 juliol 2012 13:14

event_note Nota de premsa

El conseller Pelegrí aposta pels aliments de proximitat en la presentació d'una campanya promocional dels establiments Bon Preu

"Amb els productes de proximitat oferim qualitat al consumidor, ajudem al sector i preservem el medi ambient", ha senyalat Pelegrí

El conseller d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, Josep Maria Pelegrí, acompanyat de Antoni Amblàs, de la direcció del Grup Bon Preu, del president de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya, Pere Colat, i del director dels Serveis Territorials d'Agricultura a Barcelona, Marià Morera, ha fet una clara aposta pels productes alimentaris de proximitat en el decurs de la presentació que s'ha fet avui a Barcelona de la campanya promocional a favors dels productes de temporada, de proximitat i Km zero per part de la cadena d'establiments del grup Bon Preu.
moment de la presentació
moment de la presentació
 
 
 El conseller Pelegrí  ha remarcat la importància d'aquest tipus d'iniciatives en què "ens hi hem d'implicar des de totes les instàncies de la cadena alimentària per promoure entre els consumidors el coneixement i la valoració de la qualitat dels productes de proximitat, els que produïm a Catalunya i que no només ens aporten nutrients saludables i saborosos i amb garanties de traçabilitat sinó que a més contribueixen a dinamitzar el nostre sector productiu creant un nínxol de mercat cada vegada més apreciat pels consumidors i, a l'hora, a reduir la petjada ecològica"."Amb els productes de proximitat oferim qualitat al consumidor i ajudem al sector i preservem el medi ambient", ha senyalat Pelegrí.
 
El conseller ha posat de relleu l'aposta per la qualitat del Grup Bon Preu amb més de 37 anys d'història i per oferir als seus cients productes de qualitat i sota criteris que també tenen en compte la responsabilitat social i el benestar animal, i ha remarcat  la necessitat de sumar estratègies i esforços al llarg de tota la cadena alimentària "per promoure iniciatives com aquesta que contribueixen  a donar major confiança als consumidors, a posar en valor les nostres produccions i potenciar tot un sector estratègic de la nostra economia, l'agroalimentari i de la distribució comercial, que aporta un bé essencial a la població com és l'alimentació".
 
Pelegrí ha afegit que triar aquest tipus de venda és tenir visió de futur, "i em consta que el Grup Bon Preu en té, perquè sap escoltar les demandes dels clients. La seva constant sempre ha estat satisfer al màxim les necessitats de compra dels consumidors, que cada cop estan més interessats en conèixer l'origen, els sistemes de producció d’aliments i la seva sostenibilitat. Per això han decidit, donant resposta a aquesta demanda, fer servir un model comercial basat en el producte fresc, proper i de qualitat. Així, Bon Preu té un acord amb la Federació Catalana de DOP i IGP, per fomentar la difusió i el consum dels productes de qualitat del país".
 
Per la seva banda, Antoni  Amblàs, de la direcció del Grup Bon Preu ha manifestat que amb aquestes campanyes "guanya el productor, guanya el client i guanya el país perquè es potencia la valoració d'un producte propi i de qualitat".
 
També ha participat en la presentació, Pere Colat, president de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya, el qual ha felicitat al grup Bon Preu per aquesta iniciativa que "dona suport a tot un sector que està apostant per produir aliments sans i de qualitat i que tenen com a valor afegit el benefici cap al propi territori i el manteniment de la població en el món rural".

2  

Imatges

moment de la presentació

moment de la presentació 139

foto recurs de la campanya

foto recurs de la campanya 168