INDÚSTRIA

Felip Puig anuncia que Booking.com escull Barcelona per instal·lar un centre d'atenció als clients amb 250 nous llocs de treball

query_builder   16 febrer 2013 10:45

event_note Nota de premsa

INDÚSTRIA

Felip Puig anuncia que Booking.com escull Barcelona per instal·lar un centre d'atenció als clients amb 250 nous llocs de treball

  •  Així ho ha anunciat el conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, en una entrevista aquest matí a Catalunya Ràdio, on ha explicat que l’empresa holandesa donarà servei a escala mundial des de la capital catalana

 

  • Booking.com ha rebut el suport d’Invest in Catalonia, l’àrea d’atracció d’inversions del Departament d’Empresa i Ocupació, durant tot el procés d’inversió a Catalunya

 

  • Amb aquest centre, ubicat al districte 22@ de Barcelona, la plantilla de Booking.com a l’Estat espanyol creix en un 250%
 
 
El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha anunciat aquest matí en una entrevista a Catalunya Ràdio que la multinacional holandesa Booking.com, líder mundial de reserves d’hotel i allotjament a través d’internet, ha escollit Barcelona per a l’obertura d’una nova oficina que incorporarà 250 nous llocs de treball.
 
El conseller Puig ha avançat que “Booking.com instal·larà un dels seus cinc centres mundials a Barcelona, fet que mostra que “Barcelona i Catalunya són un pols d’atracció i la gent confia que aquest país genera oportunitats i té qualitats per generar riquesa”.
 
El conseller ha assegurat que des del Govern “treballem intensament perquè la destrucció de llocs de treball s’acabi i puguem continuar situant-nos en un escenari de recuperació de la nostra activitat”.     
 
En aquesta operació, Booking.com ha rebut el suport del Departament d’Empresa i Ocupació a través d’Invest in Catalonia, l’àrea d’atracció i promoció d’inversions. En aquest sentit, el conseller Puig ha explicat que “el departament està fent aquesta feina de captar inversions i generar negoci i, entre d’altres, s’ha obtingut aquest bon resultat”.
 
Per a les noves instal·lacions, que tindran una superfície de 3.000 m² i s’ubicaran al 22@ de Barcelona (Diagonal 189-195), l’empresa ha comptat amb l’assessorament immobiliari de Jones Lang LaSalle. L’equip de 250 treballadors serà multilingüe i donarà un servei 24 hores a escala mundial.
 
Aquest és el cinquè centre d’atenció a clients de Booking.com a Europa (se suma al d’Amsterdam, Berlín, Lille i Cambridge) i el novè al món.  La inauguració està prevista pel pròxim mes d’abril.
 
L’empresa va implantar-se a Barcelona al 2004 amb una filial encarregada del contacte amb hotelers de l’Estat espanyol i d’Andorra. Booking.com ha anat creixent a l’Estat espanyol i actualment compta amb un centenar de treballadors i  amb oficines a Barcelona, Madrid, Màlaga i les Illes Canàries. Amb el nou centre la plantilla augmenta un 250% fins als 350 treballadors.