Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de l’Àrea d’Investigació Criminal de la Regió Policial de Ponent van detenir dimecres un home, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor d’una temptativa d’homicidi.
Els fets es remunten al novembre passat quan, pels volts de mitjanit, un home que es trobava per una zona agrària del terme municipal de Lleida va ser agredit amb un objecte contundent.
Gràcies a l’avís que va donar un testimoni que, minuts després, va trobar la víctima estesa al terra, el Sistema d’Emergències Mèdiques va traslladar-lo a l’Hospital Arnau de Vilanova on va ser intervingut quirúrgicament i, posteriorment, ingressat a la Unitat de Cures Intensives.
En conèixer aquests fets, els Mossos van iniciar una investigació per tal d’esclarir les circumstàncies que van motivar l’agressió i poder-ne detenir l’autor. Deu mesos més tard, i donada la complexitat del cas, els agents van poder detenir el presumpte autor.
Després de declarar en seu judicial, el Jutge ha decretat l’ingrés a presó i el secret del sumari.
Àrea de Comunicació,
Barcelona, 27 de setembre de 2013