L’Oficina d’Atenció Ciutadana de la Generalitat a Girona ha obtingut, el dia 8 de juny, la certificació de qualitat ISO 9001:2008 (núm. de certificat ES064925-1). L’empresa Bureau Veritas ha auditat el sistema de gestió de l’OAC i ha certificat que és conforme a la norma UNE EN ISO 9001:2008, és a dir, que compleix els estàndards internacionals de gestió de la qualitat. Concretament, la certificació ha estat per a l’atenció presencial integrada i el registre de documents.
La família de normes ISO 9000 es compon de diverses normes de gestió i millora contínua de la qualitat, establertes per l’Organització Internacional per a l’Estandardització (ISO). Aquestes normes són compromisos adoptats voluntàriament que serveixen de guia per seguir un model d’excel·lència que permeti a l’entitat la pròpia autoavaluació així com la millora contínua dels seus serveis. Concretament, la norma ISO 9001:2088 es fonamenta en la implicació de la direcció, la millora contínua i especialment a situar la ciutadania en el centre de l’actuació de l’organització.
Aquesta certificació garanteix, doncs, que els processos amb els quals prestem els serveis a la ciutadania compleixen amb els nivells òptims de qualitat i ens motiva, encara més, a continuar treballant en la millora contínua.