Encara falta comptabilitzar les peticions adreçades a les oficines de correus o a altres registres administratius, i es preveu superar les 20.000 sol·licituds
 
 
Aquest dimecres ha finalitzat el termini per presentar sol·licituds en el procés de constitució de les borses de personal interí dels cossos de gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa, auxili judicial i metges forenses de l’Administració de justícia a Catalunya.
 
El Registre del Departament de Justícia ha rebut directament un total de 18.480 sol·licituds. A hores d’ara encara està pendent de rebre les sol·licituds que els aspirants han presentat en altres registres administratius o en oficines de correus, i es preveu superar les 20.000 sol·licituds.
 
Durant la primera quinzena de desembre es publicaran les llistes provisionals d’admesos i exclosos. Tot seguit s’obrirà un termini de deu dies per formular al·legacions, amb la previsió que al primer trimestre de 2016 es publiquin les llistes definitives i pugui estar constituïda la nova borsa de treball. Actualment un 36 % del personal que presta serveis a l’Administració de justícia és interí.
 
La darrera vegada que el Departament de Justícia va constituir la borsa d’interins va ser l’any 2009. Des d’aleshores, l’Administració de justícia a Catalunya s’ha anat proveint d’aquest personal i, per aquesta raó, ara s’ha obert aquest nou període d’inscripció ja que era necessària una actualització.