- Una vegada més els Bombers de la Generalitat recorden els consells de seguretat per a boletaires
Els Bombers de la Generalitat treballen en la recerca d’un home de 70 anys veí de Banyoles perdut mentre buscava bolets al Torrent de l’Orri a Sales de Llierca.
La recerca es va iniciar dijous de la setmana passada a les 19.57 hores del vespre, quan es va rebre l’avís. L’home s’hauria extraviat en separar-se del seu company i perdre el contacte mentre feien aquesta activitat en una zona boscosa al Torrent de l’Orri.
Durant aquests dies de recerca, el dispositiu ha pentinat diferents punts propers a la zona on va desaparèixer com el Coll de Sabassa, Sant Grau d’Entreperes, la Serra de Sant Grau, la Serra del Cucut i la zona del Coll de Jou, sense èxit. En aquests moments les tasques de recerca se centren en la Serra del Cucut, Coll de Faja i el Faig Gros.
Avui, al dispositiu de recerca participen 11 dotacions dels Bombers de la Generalitat, amb efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE), del Grup Caní de Recerca (GCR) i del Grup d’Emergències Mèdiques (GEM), i 3 dotacions per part del Cos de Mossos d’Esquadra; la Unitat d’Intervenció de Muntanya (UIM), una unitat canina i una de seguretat ciutadana, a més dels Cos d’Agents Rurals i voluntaris.
Els Bombers de la Generalitat recorden la importància de tenir en compte els consells bàsics de seguretat per a boletaires, que podeu consultar al web:
Cerdanyola del Vallès, 19 d’octubre de 2015
14.00 hores