Aquesta matinada, al voltant de les 01.45 hores, els Bombers de la Generalitat han donat per controlat l’incendi forestal que es va declarar ahir a la tarda al paratge de les Corrales del terme municipal del Pinell Brai (Terra Alta).
Fins ben entrada la matinada, una vintena de dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat han continuat remullant la superfície afectada i, un cop s’ha donat per controlat, ja han pogut retirar de forma gradual alguns dels operatius. I, a hores d’ara, continuen treballant en les tasques d’extinció quatre vehicles revisant tot el perímetre per assegurar que no quedin punts calents. Un cop es faci de dia, es preveu la incorporació de dos helicòpters per supervisar la zona afectada i donar suport als efectius terrestres en l’extinció.
Recordem que segons les darreres estimacions l’incendi ha afectat una superfície de 15 hectàrees de vegetació forestal en una zona muntanyosa i allunyada de zona urbanitzada.
Cerdanyola del Vallès, 23 d’octubre de 2015
07.25 hores