• Per participar en aquest sorteig s’ha d’enviar una fotografia amb un bitllet de La Grossa 2015 a través de Facebook o a grossa2000@gencat.cat
  • Les instantànies s’han d’enviar entre l’1 i el 30 de novembre i el sorteig se celebrarà el dia 3 de desembre
  • Quantes més fotos s’enviïn amb bitllets diferents, més probabilitats de guanyar
Loteria de Catalunya sortejarà 2.000€ al mes durant tot un any entre totes aquelles persones que enviïn una fotografia amb un bitllet de La Grossa 2015 abans del 30 de novembre. 
 
Les fotografies es poden començar a enviar a partir del diumenge 1 de novembre, a través de l’aplicatiu habilitat a la pàgina de fans de La Grossa a Facebook (facebook.com/lagrossacat) o al correu electrònic grossa2000@gencat.cat. Cada participant haurà d’enviar una foto on aparegui amb un bitllet d’aquest any i s’identifiqui clarament el número i la sèrie del bitllet. Només es podrà enviar una fotografia per bitllet, però es podran enviar tantes instantànies com bitllets s’hagin comprat. “Quants més bitllets compris de la loteria Grossa de Cap d’Any 2015, més fotografies podràs fer-te i més probabilitats de guanyar tindràs”, ha explicat Elsa Artadi, directora general de Tributs i joc de la Generalitat de Catalunya.
 
Els participants en aquest sorteig hauran de ser majors d’edat, aparèixer clarament a la fotografia i indicar el seu nom i cognoms, NIF, adreça de correu electrònic i un número de telèfon mòbil. En cas que el bitllet s’hagi comprat per Internet, a través de lagrossa.cat, a la fotografia s’haurà de veure la imatge del participant i la del resguard de compra del bitllet de loteria.
 
Es podran enviar fotografies entre els dies 1 i el 30 de novembre de 2015, ambdós inclosos. El dia 3 de desembre de 2015 es realitzarà un sorteig en el qual resultarà guanyadora una fotografia d’entre totes les que s’hagin rebut a Loteria de Catalunya, per qualsevol dels dos canals habilitats. Per poder cobrar el premi, serà imprescindible la presentació del bitllet original de loteria que es mostra a la fotografia guanyadora. La participació en aquest sorteig no impedeix la participació en el sorteig que se celebrarà el dia 31 de desembre de 2015. “Una persona podria guanyar ara 2.000 euros mensuals durant tot l’any 2016 i després es podria donar el cas que el seu bitllet resulti premiat també el dia del sorteig de Cap d’Any”, ha afegit Artadi.
 
Les bases d’aquest sorteig es poden consultar a facebook.com/lagrossacat i al blog.lagrossa.cat.

1  

Fitxers adjunts

Nota de premsa

Nota de premsa
PDF | 349