Cartell de la pel·lícula
L’últim film de la franquícia Bola de Drac, Dragon Ball Z. La resurrecció de ‘F’ s’estrena aquest divendres en versió catalana a 40 sales d’arreu de Catalunya. El doblatge i la subtitulació del film, que també es veurà en versió original japonesa subtitulada en català, té el suport de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura.
 
El film es basa en el famós manga d’Akira Toriyama, del qual s’han derivat diverses sèries d’anime que s’han vist en català a TV3. L’acció se situa en l’univers de Bola de Drac Z, després que Bills, el Déu de la destrucció, decidís no destruir la Terra. Llavors es viu una llarga època de pau fins que Sorbet i Tagoma, antics membres de l'armada de Freezer, arriben a la Terra per fer reviure el seu líder amb les Boles de Drac. El seu desig és concedit i Freezer planeja la seva venjança contra els superguerrers.
 
El film es podrà veure en català als cinemes: Yelmo Multicines Abrera (Abrera); Cinemes Amposta (Amposta); Multicines Arenys (Arenys de Mar); Megacine Badalona (Badalona); Yelmo Cines Baricentro (Barberà del Vallès); Arenas Multicines (Barcelona); Cines Verdi (Barcelona); Cinesa Diagonal (Barcelona); Cinesa Diagonal Mar (Barcelona); Cinesa Heron City (Barcelona); Cinesa La Maquinista (Barcelona); Ocine Blanes (Blanes); Yelmo Cines Castelldefels (Castelldefels); Cinemes El Punt (Cerdanyola del Vallès); Cinemes Full HD (Cornellà de Llobregat); Multicines Figueres (Figueres); Cine Alhambra (La Garriga); Ocine Girona (Girona); Ocine Granollers - El Nord (Granollers); Cinesa La Farga (l'Hospitalet de Llobregat); Filmax Gran Via (l'Hospitalet de Llobregat); Cinemes Illa Carlemany (les Escaldes, Andorra); JCA Cinemes Alpicat (Lleida); Multicines Bages (Manresa); Cinesa Mataró Parc (Mataró); Cines Olot (Olot); Cinesa Festival Park (Palma - Mallorca); Reus Palace (Reus); Cinemes Roses (Roses); Cines Imperial (Sabadell); Eix Macià (Sabadell); Odeón Multicines Girona (Salt); Atrium Cines (Sant Andreu de la Barca); Cinesa Sant Cugat (Sant Cugat del Vallès); Multicines La Vailet (Sant Vicenç dels Horts); Cinema Prado (Sitges); Ocine Tarragona - Les Gavarres (Tarragona); Cinesa Parc Vallès (Terrassa); JCA Cinemes Valls (Valls); Multicines Sucre (Vic)
 
 
Portal Cinema en català http://www.gencat.cat/llengua/cinema
Tràiler de Dragon Ball Z. La resurrecció de ‘F’ https://www.youtube.com/v/kp7ZCz5Ui2U&autoplay=1  
Facebook Cinema en català www.facebook.com/cinemaencatala
@cat_cine www.twitter.com/cat_cine