Tenint en compte les restriccions de mobilitat existents actualment, a causa de la pandèmia de la COVID-19, es realitzaran les millores en dia feiner ja que s’allarguen horaris i es poden atendre a treballadors de serveis essencials, però la millora dels caps de setmana es posarà en servei quan s’elimini el confinament municipal dels caps de setmana.
En declaracions del director de Transports i Mobilitat, David Saldoni, “aquest increment de freqüències és necessari per als ciutadans de la comarca, i donem resposta a diferents peticions del territori, tant en dies feiners, dissabtes feiners i dies festius. Ampliem la cobertura horària al llarg del dia, acabant el servei més tard, i fem una millora molt important els caps de setmana.”
Aquesta línia, operada per l’empresa Transbages, de Sagalés, va transportar 323.272 viatgers l’any 2019. Aquesta xifra suposa un increment del 5,58% respecte l’any anterior.