FGC

L'estació de Boí Taüll estrena un nou plànol de pistes interactiu

query_builder   17 febrer 2021 10:30

event_note Nota de premsa

L'estació de Boí Taüll estrena un nou plànol de pistes interactiu

  • El nou mapa de pistes, desenvolupat amb tecnologia 2D, permet consultar la informació actualitzada en temps real de tots els serveis de l’estació
  • L’estació ribagorçana reforça la seva aposta per la digitalització de la informació i la utilització de les instal·lacions per part de les persones usuàries
FGC
El nou plànol interactiu és consultable a través de l'app i el web de l'estació.


L’estació de Boí Taüll, gestionada per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), ha estrenat un nou plànol interactiu de pistes, desenvolupat amb tecnologia 2D, que permet a les persones que visitin l’estació consultar la informació de tots els serveis actualitzada en temps real.

El nou mapa, consultable a través de l’aplicació mòbil de Boí Taüll i a la pàgina web de l’estació, dona informació sobre l’estat de les pistes i els remuntadors oberts, els itineraris d’esquí de muntanya i altres punts d’interès de l’estació sobre la mateixa base del mapa tradicional, facilitant-ne així la seva comprensió i interpretació. 

El nou plànol substituirà el fins ara mapa de pistes imprès, afavorint l’estalvi de paper generat per l’estació, a la vegada que evitarà que les persones que visitin l’estació s’hagin de desplaçar físicament als punts d’informació.

Aquesta nova funcionalitat ha estat desenvolupada per Skitude, especialistes en solucions tecnològiques per a estacions d’esquí així com eines per monitoritzar, gamificar i compartir experiències entre les persones aficionades a l’esquí.

FGC


Una experiència digital còmoda i eficient

Aquesta temporada Boí Taüll ha accelerat la seva transformació digital amb l’objectiu de fer que l’experiència de compra de productes i serveis, així com la informació i la utilització de les instal·lacions per part de les persones usuàries, sigui còmoda i eficient.

Aquest procés de digitalització s’ha accelerat amb motiu de la necessitat d’implementar un pla de prevenció contra la pandèmia de la Covid-19. Així, entre les principals mesures adoptades destaquen la implementació del servei Check-in d’accés automatitzat a l’estació, la incorporació de la nova targeta de prepagament recarregable PiriNeu365 o la posada en servei d’un sistema per realitzar comandes als punts de restauració des de l’app mòbil.

Més informació a www.boitaull.cat i a l’APP Boí Taüll: Android i iOS

2  

Imatges

Foto

Foto 1432

Foto

Foto 313

1  

Fitxers adjunts

Nota de premsa

Nota de premsa
PDF | 367