Lliurament de la 10a edició dels Premis IDECE

El treball "TRIPPY" d'Albert Omazàbal Zamora guanya la 10a edició dels Premis IDECE

query_builder   17 desembre 2021 18:00

event_note Nota de premsa

El treball "TRIPPY" d'Albert Omazàbal Zamora guanya la 10a edició dels Premis IDECE

  • Paula Pérez Izquierdo de l'Institut Els Alfacs; Laia Cabré Navarro i Júlia Rebull Chavarria de l'Institut Ramon Berenguer IV s'emporten els altres tres premis.
  • El jurat destaca la qualitat dels treballs participants en aquesta convocatòria, per a formentar la projecció de les Terres de l'Ebre
Aquest divendres, 17 de desembre, la vicepresidenta primera de l'Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l'Ebre (IDECE), Gemma Carim Gironès, juntament amb la directora territorial d'Economia i Hisenda, Mercè Miralles Guerrero, i el director territorial de Drets Socials, Felip Monclús Arasa, han lliurat els premis IDECE en la seva desena edició.

Els treballs presentats demostren que es consolida la implicació de l'alumnat dels centres de secundària de les Terres de l'Ebre, tant per la seva participació com pel nivell, la quantitat i la qualitat dels treballs participants, com ha destacat el jurat d'aquesta nova edició.

El guanyador de la 10a edició dels Premis IDECE ha estat Albert Omazàbal Zamora de Tortosa, estudiant de l'Institut de l'Ebre de Tortosa, pel treball 'TRIPPY', que ha rebut el primer premi dotat amb 1.500 euros. El segon premi, dotat amb 1.000 €, se l'ha endut Paula Pérez Izquierdo de la Ràpita i estudiant de l'Institut Els Alfacs, pel treball 'Elaboració d'un perfum: Acqua di l'Ebre'; el tercer premi, dotat amb 700 € ha estat per Laia Cabré Navarro de la Ràpita i estudiant a l'Institut Ramon Berenguer IV d'Amposta, pel treball 'Tortosa entre mar i muntanya: evidències paleontològiques', i el quart premi, dotat amb 500 euros, se l'ha endut Júlia Rebull Chavarria d'Amposta i estudiant de l'Institut Ramon Berenguer IV pel treball 'El tractament de les aigües residuals'. 

Amb aquests guardons l'IDECE pretén reconèixer la creativitat i l'esforç de l'alumnat de Batxillerat i dels cicles formatius de Grau Superior en els seus treballs de recerca i crèdit de síntesi. Són treballs que esdevenen projectes elaborats amb una qualitat de continguts, d'anàlisi, aprofundiment i metodologia suficientment acreditat i, per tant, poder convertir-se en projectes coherents i d'interès socials en el camp del desenvolupament integral de les Terres de l'Ebre.