- En el moment de tancar portes, l’exposició sobre l’esport femení, que ha ocupat les sales 1 i 2 del Palau Robert des del 6 de juliol, haurà rebut més de 50.000 visites
- La mostra ha acollit tota mena de públic: moltes famílies joves amb els seus fills i filles, però també moltes visites en grup de clubs esportius, casals d’estiu, colles d’amigues i amics, escoles i instituts han fet seus els espais de l’exposició i jugat a les seves instal·lacions
El dia 25 de setembre s’acaba l’exposició Jugo com una nena, l’exposició impulsada per la Generalitat que busca reivindicar l’esport femení. Dirigida principalment –però no només—a nenes i nens de 6 a 14 anys i comissariada per la periodista Laia Tudel, Jugo com una nena s’ha convertit en un gran èxit de públic i en espai privilegiat de debat.
Jugo com una nena és un exemple més dels projectes que està impulsant el Govern per potenciar l’esport femení. La consellera de la Presidència, Laura Vilagrà, ho va recordar en inaugurar l’exposició: “Ara més que mai, cal apostar per l’esport femení i potenciar els drets de les dones”.
Amb una mitjana de més de 600 visites diàries, l’exposició, que es pot visitar fins al dia 25 de setembre, acabarà la seva estada a Palau Robert amb més de 50.000 visitants.
L’accés és lliure i gratuït.