query_builder 13 octubre 2003 16:41
event_note Nota de premsa
El traçat escollit aprofita, al màxim, la carretera existent, així com l’ordenació dels accessos a la carretera, tenint en compte els entroncaments amb altres vies, els accessos a nuclis urbans, polígons industrials, àrees de servei, camins, etc.
A l’inici del tram, el tronc i la via col·lectora creuen la riera de La Selva i connecten amb l’enllaç del polígon industrial Silva. Un cop que el tronc ha passat la riera de la Selva gira fortament cap a l’est per evitar passar o creuar la via ferroviària de Reus - La Plana de Picamoixons.
Esquivada la via del tren, el tronc es posa paral·lel al traçat de la línia ferroviària, i a una distància suficient per evitar afectar-la quan s’hagi d’ampliar a via doble.
Aquesta solució quasi no afecta l’actual carretera, podent quedar com a via arterial entre el nou enllaç del polígon industrial Silva i l’existent, al nord d’Alcover. En el primer enllaç es fa un ramal de dues direccions per a connectar la rotonda amb l’actual carretera. En aquesta alternativa tant sols s’haurà de fer la reposició de dos camins de servei.