query_builder 7 juliol 2004 17:10
event_note Nota de premsa
Són les següents:
- Cinema Boliche (Barcelona)
- Cinemes Albéniz (Girona)
- Òscar Tarragona (Tarragona)
- Rambla (Lleida)
- Segle XXI (Terrassa)
- Eix Macià Multicinemes (Sabadell)
- Òscar Mataró (Mataró)
- Multicinemes Bages (Manresa)
- Òscar Granollers (Granollers)
- Multicinemes Figueres (Figueres),
- Multicinemes Arenys (Arenys de Mar)
- Multicinemes Olot (Olot)
Llegeix-me els llavis, que en la seva versió original es titula Sur mes lèvres, està dirigida per Jacques Audiard, i interpretada entre altres per Vincent Cassel, Emmanuelle Devos, Olivier Gourmet, Olivia Bonamy i Olivier Perrier. La pel•lícula retrata la relació d’amor i venjança que s’estableix entre dos antiherois: la Carla, una oficinista amb problemes de sordesa, i en Paul, un atractiu exconvicte en llibertat condicional, que entra a treballar a l’agència immobiliària on treballa la noia.
Cartellera d’estiu en català
Aquest cap de setmana es projectaran en català, a més de Llegiu-me els llavis, les pel•lícules següents: Pinotxo 3000, Shrek 2, Shin Chan, operació rescat, Harry Potter i el pres d’Azkaban , La mort de ningú L’enigma Heinz Ches, Vermell sang , Les maletes de Tulse Luper 2 i La casita blanca, la ciutat oculta.
Durant l’estiu, la cartellera de cinema infantil i juvenil en català s’ ampliarà amb nous títols: Spider-Man 2 (14 de juliol), La volta al món en 80 dies (23 de juliol), Doraemon, el gladiador (27 d’agost) i Garfield, la pel•lícula (3 de setembre).
Més informació a: http://cultura.gencat.net/llengcat/cinema/agenda.htm