La Direcció General de Consum inicia demà una campanya d'inspecció per verificar el tancament dels centres d'Oxford English a Catalunya i obrir expedient informatiu.

query_builder   14 gener 2003 19:58

event_note Nota de premsa

La Direcció General de Consum inicia demà una campanya d'inspecció per verificar el tancament dels centres d'Oxford English a Catalunya i obrir expedient informatiu.

A fi de coordinar l’atenció i assessorament als alumnes afectats pel tancament d’Oxford English, el Director General de Consum, Josep Tous, ha convocat demà a una reunió als responsables de les principals organitzacions de consumidors a Catalunya i als responsables de consum dels municipis on Oxford English té  centres d’ensenyament. D’altra banda els inspectors de consum verificaran demà mateix el tancament dels centres i obriran expedient informatiu per falta de prestació de servei.

El Departament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme ha iniciat les actuacions oportunes per agilitar al màxim una solució per els alumnes afectats pel tancament d’Oxford English, s’ha posat a disposició dels estudiants afectats el telèfon d’atenció al ciutadà, 012 i s’han penjat a la web de l’Institut Català del Consum (ICC) –www.icconsum.org- totes les recomenacions a tenir en compte a l’hora de presentar la reclamació.

La Junta Arbitral de Catalunya, a la que està adherida l’empresa Oxford English calcula que en dos o tres mesos podrà resoldre les denúncies dels estudiants, ja que la majoria dels contractes estaven signats amb una única entitat financera.

Oxford English té 12 centres i 3.500 alumnes a Catalunya.